Sööndag

 
 
 
Blev inget stall igår då jag råkade ta en lite väl lång vila så middagen blev sen osv. 
Gjorde enkel med så himla god mat, Pasta Carbonara på kycklingbacon - betydligt nyttigare och mer protein än bacon 😊👍
Sen drog vi och köpte karra på Snurran - man måste ju kompensera för att man valde ett nyttigare alternativ till middagen 😃 Såg Sune i fjällen och började se Sune på Grekland men John Blund kom och knackade på där före 22 så blev sänga och har sovit till 9.30 idag - hur Skönt! Behövdes nog efter gårnattens nöjen!
 
 
 
Alwin kom och sov med mammsen en stund imorse när J åkt till jobbet - mysigt då de inte alls händer speciellt ofta utan de är Alma som brukar komma men hon har sovit över hos Melle inatt så då passade han på 😊
Tror det kommer komma hem en värre nöjd tjej sen som fått hänga med dom till stallet igår när Melle hade lektion och även natta hästarna plus att just nu är dom och hälsar på en kompis till S som har hästar  🐎 
Hon vill gärna börja rida men det passar inte riktigt in i livet jag nu då det är nog få ihop alla träningar 4ggr/v då jag oftast jobbar på kvällarna.  Ska iaf ställa henne i kö då det är lång kötid så får vi se sen hur det blir 😊 
 
 
 
Blir nog inte så mkt gjort idag , kanske hälsa på ngn och så måste jag ta mig till gymmet en sväng - blev vilodag igår så kroppen var alldeles för trött och seg för ngn träning. Benen och rumpan har ordentlig träningsvärk sen fredagens pass så man går som Agda95år! 
Blir oxe till middag iaf - så gott de ska bli!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0