Söndagsåk

 
 
Yeei, äntligen tog vi oss iväg till slalombacken!
Så härligt väder men solen hade ju gärna kunnat få visa sig oxå , men man kan väl inte få allt - eller?
Barnen åker ju gärna i skogen och för ett tag sen hade en kompis visat Alma den långa "skogsslingan" där man som åker bakvägen från toppen. Där åkte man ju alltid när man var yngre och var i backen så fort det var öppet 😀 Så där har vi åka massor idag , det känns i benen och i min stackars rygg av alla hopp och gupp osv. Man får ju åka dubbelvikt på huk mer eller mindre hela tiden för att inte få kvistar i ansiktet 😃
 
 
 
 
 
 
När vi skulle hem var såklart inte Alma klar , hon skulle nog kunna vara och åka hela dagarna i ett om hon fick!
Kraschlandade på soffan under värmefilten innan jag värmde mat då dom sen skulle iväg på hockey - Alwin hade läst någonstans att de skulle vara och ville fara . Var en gång här kring jul eller när de var men alltså de där är inte något jag gör frivilligt men man får väl offra sig för di små. 
 
 
 
 
Nu ligger jag under värmefilten igen innan det är dax att gå mot jobbet, sista natten nu för denna helg sen ledigt till onsdag då jag har två nätter igen 😊
 
 
Köpte skidhållare till bilen för ett tag sen men köpte takräcke först igår så nu sitter det på taket. Inte så himla snyggt om jag får säga de själv men vad gör man inte för att slippa lasta alla skidor i bilen 🙊
 
 


Kommentarer
Malin

Vart är din karl? :)

Svar: Han jobbade 😊
MammaEmma

2018-02-11 @ 19:28:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0