Morgonstund

 
 
 
Slutat jobbet för en timme sen och har myst ner mig under filtarna på soffan - de är ngt jag gör nästan varje morgon när jag kommer hem.. Är som så skönt bara lägga sig och ta de lugnt en stund i ett tomt och tyst hus, bara jag och hundarna! Man sover ju inte riktigt som hemma när man är på jobb och när jag vaknar under natten har jag oftast väldigt svårt att somna om igen..
Senaste veckorna har jag börjat vakna kring 7tiden - pigg och utvilad oavsett hur jag sovit under natten.. Väldigt skönt på ett sätt men känns samtidigt skumt för att va jag för jag brukar alltid va helt död på morgonen! Kanske är åldern? 😃
 
 
 
På en timme tänkte jag mig till gymmet för ett pass innan Alma ska hämtas 11.30.. Ser ut att bli en fin dag så man måste nog ta sig ut på en promenad oxå! Nu får de gärna bli varmare ute så jag kan ta med hundarna på prommis utan att de fryser ihjäl!! Milly går väl att ta med men stackars lilla Smilla har ju knappt ngt hull som värmer lillkroppen och jag får så dåligt samvete om jag bara tar med mig en av dom 🙊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0