Kväller

 
 
Fick med mig en liten kompis till gymmet idag som agerade paparazzi 😂 Blev ett halvdant pass, rygg och biceps - kändes så seegt idag! 
När jag tränat klart fick vi oss lunch hos mammsen och sen åkte vi hem och inväntade att Alwin skulle sluta så vi kunde hämta honom och åka ner på stan.. Han fick sig sina handskar och så köpte dom tuggummi.
 
 
 
 
När vi kom hem gick jag på promenad - riktigt bitigt var de men så skönt! Fick världens håll halvvägs och de var inte skönt för fem öre! Tappade fart där men tycker ändå jag fick en bra tid idag - pigga ben!
Efter att vi ätit middag och hämtat Alwin och H på badhuset kröp jag ner i ett varmt bad och lyssnade på dokumentär.. Alltså hur skönt de är när man varit varm och sen börjat frysa då man slutar svettas så de typ isar i märgen och så kliver man mer i badet o de bara bränner i hela kroppen - de är 👌👌
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0