Godmorgon Torsdag

 
 
Detta med sömnen alltså, blir lite smått frustrerad mellan varven!
Somnar till och så vaknar jag lika fort sen är de svårt somna ordentligt igen och man ligger o vrider o vänder på sig - för att inte tala om hur arg jag blir . . . Blir på så galet dåligt humör när jag inte kan sova!! 
Nå jag somnade tillslut och har sen sovit gott till jag vaknade pigg och utvilad 7.30 med en liten tjej sovandes bredvid mig 😍
 
 
 
Vi har mojjat oss i sängen och sen steg hon upp och sa att jag inte får komma..
Sen kommer hon med frukost på sängen och har kokat kaffe! Alltså denna lilla tjej är ju bara för go❤ 
Jag som inte ens äter såhär tidigt var ju såklart tvungen att offra mig! 
 
 
 
Nu kaffe i lugn och ro och Alma ska hoppa i badet, sen är det dax för gymmet bara huvudvärken lättar lite . Min nacke är inte alltför skön just nu 🙊
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0