Genomfrusen

 
 
Fy så kallt det varit idag alltså!
Eftersom att jag alltid fryser så har jag alltid täckbyxor när jag går ut - men inte idag av ngn konstig anledning.. När jag skulle till gymmet var bilen så jäkla kall o seg då den stått hela helgen så jag ställde den hos mamma i motorvärmaren och gick till gymmet - frös typ sönder benen i bara träningstights!..
Hade tur och blev hämtad av mammsen då jag tränat klart så jag slapp gå 😃
 
 
 
Annars har de inte skett mkt idag , intog ryggläge imorse efter jobbet innan jag drog och träna och fortsatte med de efter jag kommit hem och duschat.. Så skönt ! Sen var de bara käka middag och baxa sig till jobbet.
Känner mig inte riktigt i form, tung i huvudet och som lite smått ledvärk - sjuk tänker jag inte bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0