Fredagsmys

 
 
 
Startade dagen med kaffe i sängen - de är så himla härligt sitta själv i sängen i lugn och ro med kaffe i handen medan Alma ser på tv på andra sidan väggen!
Sen tog jag bort sängkläderna o satte igång en tvätt och drog dammsugaren genom huset.
Man undrar ju hur fasen man tänkte när man valde mörka golv, man ser ju minsta lilla dammkorn när solen lyser in..  
 
 
 
Satte även igång slowcockern med kassler i innan jag åkte mot gymmet. Var så trött i kroppen och tom på energi idag så jag hade mer än gärna skippat dagens träning men bara bita i det sura äpplet.. Jag hade som mål att sätta 100kg i liggande benpress och visst gjorde jag ju de trots väldigt trötta ben och kropp! 💪✌ 
Satsar på tyngre nästa gg då!
Det blev iaf enda bedövningen idag då ljumsken sen sa ifrån så körde lite bänk och sen stretcha benen - måste blir bättre på de!
 
 
 
Nu lyssna på podd till man somnar - imorgon kallar jobbet. 
Godnatt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0