Fredag

 
 
Äntligen är det Fredag, har längtat hela veckan trots att jag gick på ledigt i onsdag.. Sitter o dricker morgonkaffe som Alwin fixat och ska strax springa genom duschen sen hoppar vi in i bilen och styr mot Luleå för att hälsa på hos Elin 😊❤ 
Sen en snabbis på Stroheden innan vi åker mot Persön för att hälsa på hos syster och valpisarna innan dom flyttar. Dom är så jävla söta så jag tror jag smugglar med mig båda hem 😍 
 
 
 
Igår det de städ av huset, välbehövligt! Men min rygg gillade det inte så på kvällen  hade jag värre ont! Smörja med Bengay och spikmattan funkade fint . Hoppas bli bättre efter massage som blev flyttat till imorgon 👍 
Bara fortsätta med träningen och att vara igång och springa då mår den bra. 
Hur som helst så är det ett speciellt lugn som infinner sig när man kan slå sig ner i soffan på kvällen och allt är städat 😍👌 
 
Nu hopp i duschen så vi kommer oss iväg 😊


Kommentarer
Anonym

Har ni inte kvar milly?

Svar: Jodå vi har kvar Milly såklart 😊
MammaEmma

2018-02-02 @ 09:05:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0