Äntligen fredag !

 
 
Fredagen är här och jag har gått på ledig helg - hur skönt!
Myser med min hängiga gosse i soffan och laddar för att åka till gymmet på 1timme med lillasyster. Har varit himla duktig och gjort ngn sorts träning/motion varje dag denna vecka , känns himla bra! 
Bara fortsätta när man kommit i ett sånt bra flow!
Jag är ju verkligen en periodare vad gäller träning och så, kan hålla igång bra ett tag för att sen tappa det en period och sen blir de så tugnt ta sig tillbaka 😩 Kan inte stå över träning mer än max 2dagar då blir de som tugnt ta sig iväg.. Konstigt de där för det är ju kul när man väl tränar och man mår ju så mkt bättre - framförallt sover jag bättre, om jag väl somnar 🙈
Nog om de..
 
 
Få se vad helgen bjuder på, om vi kan åka slalom ngn av dagarna beroende på hur Alle mår..
Om inte annat får vi passa på att mojsa och ta de lugnt så han blir frisk fort!
Han låg på soffa  och såg så ynklig ut när jag kom hem från jobbet och hade inte orkat ta frukost så självklart fixade mammsen de 😊
 
 
 
 
 Blev ett väldigt svamligt och osammanhängande inlägg🙊
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0