Oh yes!

 
 
Efter många om och men fick jag bokat resan så på en månad ligger man på playan och njuter 😊👍
Har aldrig varit ifrån barnen så länge, det längsta är nog typ 4-5 dagar och nu blir jag borta typ 11 dagar 🙊🙊 Lär ju sakna ihjäl mig men jag behöver verkligen detta !! Är så värd det!! Så de så!!
 
 
 
 
Påsklovet är över för min del och idag befinner jag mig på jobbet.. Vi har hunnit med en hel del som Skärgårdsmys under påsk där jag även fick till en kväll med massa härliga brudar och vin 😊🍷👌 Vi har varit på badhuset 2ggr, varit till Storklinten och åkt slalom, drällt runt i Happis och slösat pengar 💸💸, Slöa på soffan och igår Luleå för lek på 360 Trampolincenter med syster och barn 😃😃👍👍 
Ett bra lov helt enkelt!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0