Torsdag

 
 
Jobbade sista dagen för nu i tisdags så vi var och åt lunch tillsammans på kinarestaurangen och så ⚓ vi även med lite shopping 😊👍 
Fy vad jag kommer sakna mina kollegor alltså - vi är utan tvekan bästa arbetsgruppen!! Ikväll Kl21 kör jag igång med nya jobbet - nattjobb åter igen!  👍
 
 
 
 
Igår var jag och fick delegering och lämnade in papper hos chefen osv. Sen var det dax att hämta barnen, fixa middagen innan det var dax för deras aktiviteter. Alma och Jocke for på gympan och jag och Alwin på bandyskola.  Jag passade på att riva av ett snabbt pass på Nova under tiden - 30 minuter effektiv träning på milon och sen hann jag se 30 minuter av hans träning 😊👍 Winwin!!
Jag vill kunna vara med på båda barnens aktiviteter så vi brukar turas om att fara på gympan/bandyn på onsdagar, på torsdagar är det skidskola och förra veckan var jag med och åkte med båda barnen och Alwin hade även med kompis.  På lördagar när det är bandyskola brukar vi fara alla om vi har möjlighet och även där brukar vi vara med och åka.  Så roligt och även viktigt att vara en del i detta för barnens skull 😊👍
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0