Fusk

 
 
 
Igår satt jag och skrev in mitt nya schema i kalendern hemma och när jag sen skrev barnens scheman så såg jag att Alwin knappt kommer behöva vara ngt på fritte och Alma kommer vara på dagis 1-2dagar/v !! Det känns ju rätt så fuskigt att dom får ha såna lyx scheman 😉
Det känns mycket bra i mammahjärtat men jag vet att det inte kommer gillas av barnen som gärna är mer på fritte/dagis.. Måste kolla med Almas fröknar om hon kan få vara lite extra för ska hon gå såhär lite så går ju hon mindre än hälften så mycket som 15 timmars barn gör.. 
 
 
Annars set jag fram emot det nya som kommer med skräckblandad förtjusning - tänk om det inte alls känns bra sen? Jag hoppas såklart det kommer bli kul 😊
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0