Dax igen

 
 
Tiden swishar förbi och jag hinner inte med!!
Jobbade hela påskhelgen , svettigt som tusan då larmtelefonen gick varm de först 2 nätterna men sista natten var lugnare. Varit ledig sen måndag så jag hann ut till skärgårn och sova en natt där med mina hjärtan 💞  Vi var på en skidtur på tisdag fm som tog närmare 2 timmar innan vi tagit oss runt med 2 småtjejer - Alma hade med sin kompis. Jag lyckades även drutta 2ggr då skidorna halkade till , hade ingen valla eller klister så ja ibland blev det lite bakhalt 🙊
Nästa vinter har jag som mål att skidra mer- så kul!!
 
 
 
 
 
 
Massor med bilder att bjussa på 😄👍
 
Imorgon går jag på jobbhelg igen, 2 helger på raken är väl ingen höjdare men när jag går av på tisdag efter mina 4 nätter så är jag ledig 17 dagar! ! Det känns alltså helt ok att jobba helgen 😄👌
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0