sexdagars

 
 
Måndag och ny vecka är igång.  Sexdagars vecka står på schemat och om jag sa att jag känner mig peppad så skulle jag ljuga 😧 Fet är tugnt jobba när ryggen är slut och sömnen tjorvar så man är trött 24/7 men de är bara kämpa på. . En veckas avkoppling i en solstol hade inte varit fel!!
 
 
I helgen har J jobbar och jag och barnen varit lediga och bara tagit det lugnt, längesen vi bara var så det var skönt. . Lördagar innebär ju bandyträning för Alwin och då brukar Alma vara med på skridskoskolan som dom håller för barnen som inte riktigt fått in tekniken de att åka/spela,  hon blir bättre och bättre för varje gång och nu var hon även med och spelade och gjorde 1 mål - duktig tjej!! Alwin fick sin nya bandytröja som vi beställt åt honom 😊
 
 
 
 
Efter träning, dusch och lunch åkte vi och mamma till Persön och hälsade på syster med familj 😊💕
 
 
 
Alla hjärtans dag igår och jag och barnen gick på skattjakt på fm där vi fann fina presenter - Alwin fick Nexo nights, Alma fick en godnattsaga och jag en majalyckta 😊👍 När J kom hem från jobbet fick han en tavla och en majalyckta som Alwin valt 😊
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0