Long time no see

 
Blev lite tok med bilderna som skulle vara längre ner
 
 
 
Jahap ska vi prova på det här igen då? Jag gör ett tappert försök iaf ☺ 
 
Mycket har hänt sen sist, vi har hunnit ha en härlig sommarsemester utan måsten, varit iväg med husvagnen som nu är såld och ist har det inhandlats en båt och nyare skoter - sånt man typ måste ha 😄
Vi har varit på en veckas solsemester till Turkiet där vi bodde på Pegasos Royal med all inclusive som känns som ett stort måste då man reser med barn! 👍
Ja sen har det varit en regnig och tråkig höst/mörk vinter ❄  Jag har fått galet stora problem med sömnen - beror till största sannolikhet på all stress som bor i kroppen.. Haft sjukt ont i ryggen till och från sen typ oktober så imorgon  ska jag äntligen få göra en MR för att se om dom kan hitta ngt fel...
Barnen har hunnit bli 7 och 4år - helt galet!!
Jag och gossen har varit ner till Stockholm och hälsat på faster May, gått på Junibacken, shoppat och hälsat på hos min storebror med familj ❤
 
Har gått utbildning i regndroppsteknik så här i dagarna kommer jag sätta igång med behandlingar igen  😊👍
Jag har även hittat mitt drömhus som jag tom drömmer om på natten 😂 Nu ska jag bara få med mig Jocke på visning oxå och sen förhoppningsvis slå till 😄
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0