Sista dansen




Sitter på jobbet, X sover och jag har gjort bort alla kvällssysslor och ska åka hem när klockan slår 22..

Idag har jag haft fullt upp, mojsat med barnen på morgon innan vi steg upp och åt frulle och sedan körde jag dem till dagis. Åkte ner på salongen och städade innan jag la mig under ledljus lampan innan det var dax att göra en behandling - haka kör vi just nu men lär blir fler områden. . 😊

Jag går och väntar på att mina hudvårdsprodukter ska komma så ska jag packa upp dom och sedan ska jag göra en fin annons osv med vilket märke jag använder, behandlingar osv .
Kommer jobba med helt naturliga / ekologiska produkter. Jag är helt säker på att det är det bästa vi kan sätta på våran hud!! Trots att jag själv ser ut som fan i ansiktet just nu efter ansiktsbehandling och byte av produkter så känns det ändå bra! Min hud har typ aldrig varit så "fuktad " är van att det bara flagar och jävlas.

Nu ska jag packa ihop mina grejer och göra natt här, imorgon klockan 8 ska jag infinna mig här igen 😊




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0