Såå segt..




Ligger i sängen och är så jäkla trött!!
Sovit som en kratta och drömt knäppa saker.
Jobbat sen torsdag och jag är inte van jobba så många dagar på raket , speciellt inte när jag måste upp och iväg på morgonen..
Blev lite tokigt med 1.5veckas jobb då jag byter helg så det blev två helger i rad. . Men imorgon är jag ledig men ingen sovmorgon då heller då barnen ska på dagis till 9 för Alwin har 5årsklubb..

Ska göra taffybryn imorgon, velat lite fram och tillbaka innan bokade men det blir nog bra 😊 Ska bli skönt slippa måla varenda dag!! Måste på salongen oxå och ställa iordning färdigt mina nya produkter 😊 Åhh vad jag gillat dom alltså , dom är underbara! !

Nu är det bara hoppa upp och göra oss redo för dagen 😊









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0