Nytt jobb



Inne på 2 veckan på nya jobbet och jag trivs som fisken i vattnet så nu håller jag tummarna att jag får vara här länge! 😊
Känns bra i hjärtat oxå då brukaren tycker det går jättebra och trivs med mig!

Jobbade hela helgen och igår var jag ledig så då kom syster och tjejerna och hälsade på, vi åt fruktsallad och sen for vi och kollade när Jocke hade match. . Derby mot kbk och det slutade med vinst för Nsk - kul! 😃 Tyvärr kom han sen hem med skadad hand/handled 😯
Vi gjorde snabbmiddag på fullkornsspagetti och korv och sen åkt våra gäster hem igen. .






Idag är det jobb fram till 13 och sen blir det happis med mamma och Lovisa och kväll middag hos Lisa ☺




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0