Piteå Havsbad




I fredags packade vi husvagnen och åkte iväg mot Piteå Havsbad ☺
Vi kom iväg rätt sent så barnen somnade i bilen, Alwin vaknade en stund innan vi var framme och Alma sov medan vi lyftade in henne i vagnen och bäddade ner henne - smärtfritt 😉

Lördagen började vi med frukost, skogs promenad med Milly och spel innan vi åkte en sväng på stan ☺ Efter stan var vi till husvagnen och var med Milly och promenerade henne innan vi for och badade ☺ Efter badet hade jag så sjukt ont i huvudet så jag tog några tabletter och la mig och vila en stund medan de andra var ute och gick ner till stranden och kollade. . Efter ett tag hade det lättat lite så jag började duka fram medan Jocke grillade. . Efter maten gick vi till lekparken innan det närmade sig läggdags för de små. .

På söndag hade vi en överraskning till barnen, bus och lek på Nimbys värld väntade - dom visste inte att det fanns ett lekland där ☺ Vi var där när de öppnade kl9 och vi var själva första 1.5 timmen - härligt! !
När vi hade lekt i två timmar var det dax att gå tillbaka till husvagnen och packa ihop för utcheckning och börja rulla hemåt ☺
En riktigt bra och kul helg för stora och små trots att jag och Jocke var förkylda och inte alls var i form när vi kom hem men vad gör man inte för de små 😉❤



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0