Shopping

 
 
 
 
 
Sitter på jobbet och dricker kaffe, ca 45minuter kvar tills jag slutar men idag blir det inte raka spåret hem till sängen utan jag får försöka roa mig med ngt så jag inte somnar för kl10 ska jag på begravning, ska endast i kyrkan och sen hem och sova då jag ska ut en natt till..
Jag tänkte försöka mig på att locka håret, sminka mig osv och så kanske typ vika tvätt eller något sånt kul :)

 
Suttit större delen av natten och kollat på kläder till barnen, hittat hur mycket fint som helst till Alma, det finns ju så sjukt mkt till flickor!! Alwin är i stort behov av nya mjukisbrallor men det kändes som trist men ja han kan ju inte vara utan, är ju inte så skönt att ha jeans under täckbyxor..
Sjukt sugen på en Ullaredstripp för att köpa julklappar och massa kläder till barnen men får se hur det blir med det, hur som helst så är det ett måste att planera in till nästa år iaf.. Fatta kul att gå där och köpa julklappar och annat skoj :) Jag tror jag är lite knäpp som bara älskar det stället!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0