Ten days off




Jahap, åter på jobbet sen två timmar - igår hann jag inte göra speciellt mkt från det jag vaknade kl15 tills jag började jobba kl18 men det tog jag tag i idag. .


Efter att jag fått mat i magen hoppade jag och gumman vi duschen - mamma kom förbi så det blev kaffe - skrubbat och rengjort Skrållans utebur medan hon skuttade runt i hagen sen fick hon flytta in uteburen igen - tvättat - dammsugit - kollat vad som ska med på tisdag då jag och Tesse åker till Umeå för lite Hotell häng till torsdags, är så glad att jag har så fina vänner ♡

Nu har jag denna natt och imorgon kvar sen går jag på 10 dagar ledigt - hur härligt! ! Dessa dagar vet jag precis hur dom ska spenderas. . Tänkt nästa gång jag går på ledigvecka så fortsätter jag sen med semester och blir ledig 5veckor - Najs! !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0