Ledigdag





Idag är jag och småkottarna lediga!!
Vi har börjat dagen med mys i sängen sen frukost till dom små och kaffe till mamman. .
Ska dricka upp mitt kaffe och sen hoppar jag och lillan i duschen..
En promenad är planerat och sen får vi se vad som hinns med, Alma måste vila och vid 13 tiden far vi till dagis på öppet hus och kl14 springer dom vårruset 😃

Efter de är vi bjudna på små plättar i byn till barnens förtjusning 😆


Jag känner mig ok idag, det gjorde jag till en början igår oxå tills huvudvärken kom smygandes och trots tabletter blev det bara värre!! Jäkla skitnacke!! Det märks att jag legat på latsidan med träningen så nu är det verkligen dax att ta sig i kragen igen. .
Så idag testar jag att smörja nacken med zon och hoppas jag slipper ha ont! !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0