Fulltupp!!





I måndags hade Jocke uppkörning för att ta utökad b-behörighet och klarade det så nu får han dra husvagnen 😊
Igår hämtade han, Alwin och farfar hem den medan jag och småtjejer var på promenad så sen roade jag mig med att städa ur den - grundligt! !


Alwin började Simskola igår med Lek och Plask som han gick tidigare - han tycker det är så himla roligt och duktig är han!!
Efter simskolan åkte vi till farbror Patte som fyllde år ☺










Bokade även tatueringstid så om typ 2.5 vecka är det dax 😆




Idag har jag promenerat, dammsugit och skurat (utan att bli sur), tagit bort alla sängkläder och vädrat alla täcken, lagat en sjukt god köttfärssoppa med massa vitlök, varit med Alwin på simskolan (dom kör 2ggr/v) , fått hemlevererat en lekstuga, nattat barnen och dragit till jobbet så här blir jag sisådär 8 timmar till! !









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0