Förfåtimmar






Dygnet har helt klart för få timmar! ! Jag hinner typ aldrig hälsa på folk och idag hann jag inte ens med hälften av det jag hade tänkt! !!
Sov till 14.30 och få var det upp och hoppa, ta sig nå i magen och sen hämta barnen. . Vi var ute när vi kom hem tills det var dax för middag och sen fullt upp med att plocka och diska undan innan barnen skulle göras nattklara osv. .
Alma svamlade på alldeles för länge som vanligt - Jäkla unge!!
Hann iaf boka våran tripp till Kolmården och Ullared och vika lite tvätt innan jobbet. ..



Som vanligt hinner jag kolla igenom internet tusen ggr om osv och ja, jag skulle behöva byta bil känner jag!!
Tåla att funderas på 😀







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0