Hatar att vänta!!





Operationen är över och ja den gick helt ok - inte riktigt som dom hoppats men det kan bli bra resultat iaf så jag håller tummarna för det!!
Fick massor med plattor, sladdar, elektroder osv som skulle hålla koll på allt och det bästa Morfin!! Hade jag inte fått de hade det nog blivit jobbigt att ligga där men nu kunde jag typ ligga och "vila" till och från..

Lokalbedövningen jag fick i ljumskarna var samma som man får hos tandläkaren och ont gjorde det och spände som fan men sen gick det ändå bra med alla slangar dom satte in..


Nu ligger jag i sängen uppe på avdelningen, får inte gå upp förrän om ca 1timme för jag får inte anstränga mig eller spänna magen för risk för blödning i ljumskarna där dom gått in., Nu vill jag bara att klockan ska gå så jag kan äta, pissa och sova!! :-)

Jocke har det bra och sover på hotellet här bredvid och får äta hotellfrulle imorron!! ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0