En tisdag med mina hjärtan





Blev en promenad vid 10.30 tiden då det blivit varmare ute och jag hade piggnat till lite :-) Alwin cyklade men det var lite bökigt för honom då vi höjt sadeln och han inte riktigt nådde ner till backen vid start och stopp så vi sänker den nog lite igen.. Sen var det nog inte det lättaste med overall och vinterskor heller..

Vi tog iaf strandpromenaden till campingen där Alwin lekte en stund och Alma sov i vagnen sen upp till mommo där vi åt lunch och hängde till Jocke sluta.. Milly var endel skitig så jag har duschat och klippt henne i eftermiddag, har typ bakdelen, magen och lite på tassarna kvar men usch så ont i nacke och rygg jag får då man inte alls sitter bra.. Till veckan borde trimmern komma så då går det ju lite smidigare sen..


Ligger på spikmattan nu och hoppas ontet ska bli bättre så man orkar nå imorron..













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0