Ledigvecka - Midsommar - Semester





Hoh äntligen är den här - ledigveckan som sedan fortsätter med semester! !
Vi kör på vanlig semester med 5veckor i sommar ist för 8 veckor som vi haft tidigare år, vi måste ju spara lite dagar ☺

Mina sista två nätter hann jag med en intro, bak av kaka och midsommartårta till mina arbetskamrater och brukare ☺ Ville inte skära i tårtan så jag smakade den inte men fick bra betyg av de andra - kul!! 😀



Sov några timmar då jag slutat igår och åkte sen ut till skärgårn där resten av familjen redan var. . Hade gjort två Västerbottentårtor som vi hade till maten även iår 👍

Vädret har ju inte visat sig från sin bästa sida så vinterjackan och understället fick åka fram..
Igår var vi ute, fiskade och joxade en stund innan regn och middag. .
Drack två cider och bara mös på och tog det lugnt. . När vi skull lägga oss var det en hund här som vi tog fast och följde till ägaren och fastnade sen hos Jimmy och Anna en sväng.. ☺

Fick sovmorgon till 11.30 då barnen kom och väckte mig sen råkade jag söva mig själv när jag skull söva Alma efter lunch 😆

















Kolla in snyggingen i bakgrunden 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0