Torka





Har fått klagomål att jag aldrig bloggar, inte ens när jag jobbar då jag oftast brukar posta några inlägg - har bara inte haft någon lust till de..



Ligger i sängen och drar mig, vaknade för typ 45min sen men är som trött och seg.. Gick av min 4e natt i morse och är ledig 1 för att sen gå på imorron igen och i veckan jobbar jag mån,tis, Apt ons, fre,lör,sön.. Tur fan jag trivs med det jag gör annars hade det varit jobbigt då det känns som att jag halvt bor där!!


Barnen och Milly är i byn hos farmor och farfar då pappan är och spelar bandy i Timrå och Östersund - skönt att elendet snart är över!!
Så igår när jag hade vaknat åkte jag till mamma och fick mig kaffe innan jag och Lovisa gick på gymmet - man får passa på när man är barnfri!! Planen var att fara idag oxå men det blir hemmaträning då jag inte tänkte låta bilen vara ute mer än nödvändigt och det blir bara en sväng till byn och hämta hem dom små -28 var det i morse när jag slutade!!


Nu får det gärna bli 20grader varmare så man kam vistas ute utan att frysa!! Powerwalks går bra då håller man värmen bra men ska man va ute med barnen är det för kallt för en sån som mig som är så frusen!!








Mina hjärtan badade hos farmor och farfar när jag lämnade dom i fredags - Alma verkligen älskar att bada och duscha och skulle gärna göra det varje dag flera ggr om hon fick - men det är ju inte riktigt optimalt om man har torr hud..








Tog en härlig prommis med Milly till mamma i torsdags var riktigt skönt trots -18 men har man bra tempo håller man värmen :-) Lite kyligt i ansiktet ibland bara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0