Superlim






Den här dagen har varit skit!!
Kännt mig så less, irriterad och tömd på energi?
Ingen träning blev det heller då jag bara sovit ca3 timmar idag och blev sjukt trött då jag hämtat hem barnen så innan maten var uppäten och disken undanröjd osv ville jag bara gå och lägga mig..

Vi mös i soffan innan dom hoppade i säng och jag tänkte lägga mig i samma veva men hejdade mig lite så ist har jag tryckt i mig en skål med fil, pauluns och banan, ätit riskakor och druckit en festis så nu känner jag mig lagomt less på att jag inte höll igen kakintaget - det var ju visserligen bättre än godis som jag inte var långt ifrån att gå till snurran och köpa!!


Dåliga dagar måste ju oxå finnas men alltså maten är bedrövlig just nu - skärpning!! Tur som fan att jag ändå äter bra större delen av tiden och tränar så jag helst inte går upp'!

Nu blir det sängen - hoppas på en bättre dag imorron med massa energi till träning och jobb'! Godnatt!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0