Slutspurt




Sitter på jobbet och har precis ätit upp min morgongröt och ska stokka undan innan klockan blir 7 och jag styr hem till sängen - fy tusan så skönt det ska bli, jag är sjukt trött!!


På lördagnatt tog jag semester för att kunna vara med på överraskningsfest som vi fixat för min syster som fyller 30 nu på fredag :-)
När jag sovit klart efter jobbnatten duschade jag, packade och fixa innan jag styrde mot Smedsbyn för att plocka upp Thomas och Mira som skulle ta min bil hem till dom så den skulle slippa stå i Persön hos Jenny där vi började kvällen..


Dom andra hade kidnappat Therese som legat sjuk hemma på soffan tidigare under dagen, åkt in till stan och ätit god lunch och solat och sen till Jenny där dom var när jag kom - När jag klev in i hallen började hon gråta för att hon blev så glad och överraskad, jag skulle ju jobba ;-)
Vi drack vin och surrade, badade badtunna/bubbelpool ute, drack skumpa, åt sjukt god plankstek, drack ännu mera vin, sminkade oss och åkte in till stan på O'Learys och bowla, dansa och ha kul sen till Rånepuben som inte riktigt var någon hit men vi hade kul ändå :-)
Hemma i Smedsbyn vid halv 5 typ!!
Toppenkväll/natt!!















Har inte så många bilder att bjuda på


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0