Rygg och biccar




När jag vaknade idag (igår) åt jag, drack kaffe och laddade för ett gympass - åhh vad jag önskade att jag kunde fara varje dag jag stiger upp!! Tyvärr är det inte möjligt då jag under mina lediga dagar har barnen hemma och att ta med Alma dit är inte ett alternativ, hon är inte rumsren ;-)

Nå iaf, blev rygg och biceps idag och fy så slut jag var efteråt!!
Gjort lite ändringar i mitt träningsschema och hoppas på bra resultat!!
En kul grej var iaf när jag körde latsdrag så var det en äldre karl typ 50+ på andra sidan maskinen som kom fram och sa "jag var bara tvungen kolla lite du ser så stark ut" Haha jag är långt ifrån stark men jobbar på det och det var faktiskt kul att höra!! Lite pepp sådär ;-)



Påtal om träning så har jag ju köpt två par Röhnisch shape tights som är riktigt sköna dock inte riktigt lika sköna som mina Nike - tror det är svårt att slå dom men jag gillar shape effekten ;-) Jocke tycker att jag har alldeles för många tights och säger varje gång jag köper nya "men du har ju massor, Hur många ska du ha" Hehe man kan väl aldrig ha för många ;-) Sen går jag ofta runt i dom annars oxå då dom är så himla sköna så dom används flitigt vill jag lova!!!
Finns massor med andra snygga träningskläder jag skulle vilja ha, synd att man inte har obegränsat med pengar bara!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0