Proteinpulver




Jag har senaste tiden fått riktigt dålig hy i ansiktet - har visserligen alltid haft lite sämre men nu är det hemskt!!
Typ finnar, prickar osv mest i tinningarna, pannan men även resten av ansiktet..
Har tänkt att jag måste gå till läkaren då jag ser värre ut än en tonåring och även på ryggen kan jag få finnar/prickar ibland - har aldrig haft det tidigare och det känns så himla äckligt!!


Insatt fick jag en snilleblixt och kom på att det måste vara proteinpulvret jag har och har haft sen typ oktober så nu slutar jag med det och väntar 2veckor för att se om det blir ngn skillnad.. Håller alla mina tummar annars får jag börja använda burka!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0