Ledighetskommittén!!




Ja Gud vilket jullov barnen har denna gång - Alwin var sista dagen innan jullovet den 17e och Alma den 19e december och är lediga till den 13e januari om man bortser från i torsdags och fredags då dom var på dagis ett par timmar :-)
Behöver jag säga igen att mina arbetstider är super när man har småbarn?? ;-)


Nackdelen med all ledighet är att jag blir alldeles för lat och bekväm och får inte gjort riktigt så mycket jag skulle önska MEN jag har ju försökt släppa pressen på mig själv vad gäller tvätt, städ och såna saker - de är ju liksom ingen annan än jag som tänker på det ändå, alltså om det råkar vara lite skräp på golvet, saker som inte är på sin plats och om tvättkorgen är full!!

Däremot skulle jag önska att jag kunde träna mer när jag är ledig vilket är svårt när jag alltid har barnen hemma så nu ska jag minsann ta tag hemmaträningen de dagar det inte finns möjlighet att åka till gymmet..

Vi har iaf börjat ta sovmorgon istortsett varje dag och idag vaknade vi 9.30 och jag klev upp 10 efter att gossen styrkt mig i håret ;-)
Nu ska jag äta frukost, slå igång en tvättmaskin och så ska vi gå ut och skotta altanen medan det är ljust ute :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0