Do the workout




Sovit till 13idag, ätit lunch, druckit kaffe och klätt mig innan J kom och hämtade mig och sen åkte vi och hämta kidsen på dagis innan vi åkte ner på "stan" för att kolla på en tvättmaskin som skulle komma in idag.. Den hade kommit men var ännu på lagret men vi bokade iaf en - har läst och kollat på nätet och den verkar bra - dessutom var de grymt bra pris på den oxå!! Hoppas vi får hem den imorron så jag får testköra :-)


Sen hem och fixa käk som blev kycklingfilé i ugn med ris/råris och grönsker.. Jimmy och Anna kom och hälsade på med presenter åt barnen och fick sig fika :-)
När dom for fixade jag med disken och mös en stund i soffan med mina småttingar och sen har jag plockat bort julen, byggt ihop min steghylla och satt fast i väggen - nu måste jag inhandla något som passar på den ;-)


Har även tränat här hemma bröst, axlar och triceps sen dusch, mat och PH - nu ligga på spikmattan och sen sova imorron har jag fullt upp igen ;-)
Natti



Alma pekade på fotknölen och sa "titta mamma, jag har brytit foten"
Gulle



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0