Morrnmorron





Av någon konstig anledning blir det oftast att jag bloggar såhär på morronkvisten när jag typ "väntar in" dagspersonalen så jag får gå hem.. Tidigare var det mitt i natten och ibland flera inlägg men då skrev jag på datorn vilken jag sällan använder mer annat än att kolla film/serier/tv-program..


Iallafall, på ca30min får jag åka hem mot sängen - jag hoppas dom hunnit röja undan endel snö som kommit inatt så jag tar mig hem utan problem.. Brukar dock ofta bara full skottning på g just när jag åker hem vilket resulterar i att jag får stå och vänta och alla som känner mig vet att jag HATAR att vänta!!


Blir inte många timmars sömn innan jag måste upp och duscha och göra mig klar för dop kl13 sen har Jocke årets sista bandymatch som blir derby mot kbk kl16 som jag skulle vilja se men vet att jag egentligen skulle behöva åka hem och vila så jag orkar natten.. Får kolla om ngn vill låna barnen så jag kan vila..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0