Friday




Fredag idag och jag har nu gjort 3 veckor efter semestern och ledigvecka väntar - underbart! !
Ska försöka beta av endel från min todolist, ja så gott det går med barnen hemma. . Med Alwin är det inga problem men Alma går typ inte att släppa med blicken så har hon stuckit iväg - skitunge!







I onsdags kom Jocke föräldrar och så tog vi ner pilen på ena gaveln av huset, skönt slippa eländet som skräpa som tusan och hade blivit så himla stor bara sen vi köpte huset! ! Nu ska bara rötterna upp, matjord ska bort och sen ska vi grusa för att så småningom bygga en carport där ☺

Idag tänkte jag få skurat, hann inte det igår efter dammsugningen då vi skulle äta och fick främmande ☺ Sen får nymattan komma på plats i vardagsrummet som får vara tills nästa projekt drar igång och då ska jag införskaffa den stooora fina som inte riktigt får plats nu 😉 Kul!

Ska även och låna hem en bil över helgen som jag var och kollade på igår - tyvärr inte åt mig själv men snart så 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0