Veckan



Såhär långt har veckan varit fullspäckad, i måndags fick barnen vara på dagis några timmar medan jag skulle fixa ned jobb grejs som inte riktigt går att göra under min arbetstid då alla andra jobbar dag.. Det är inte det lättaste att få tag i folket Heller! ! Nu har jag iaf lite mer koll på läget ☺


Var med mamma och lämnade in hennes bil på verkstan då den inte alls gick bra - kammkedjan hade kuggat ur så ja det är väl bara hålla tummarna att inget mer gått sönder! ! 👍 Tur i oturen har den gått under 10tusen mil så självrisken blir inte så dyr.. Alltså kanske jag måste byta för går min så blir det dyrt!! Testade en -09 Golf GTI och shit vilken bil!! 100hk mer än i den jag har, så himla kul att köra och snygg nånting! ! Ha begäret är inte nådigt vill jag lova!!





Ska låna hem den idag till fredag och testa lite till 😉

Hur som, mamma fick sig en Caddy som lånebil men igår var vi och böt till en Passat alltrack - inte Heller så pjåkig 😉





Var med min och gjorde hjulinställning och sen åkte vi till happis för present köp och Ikea shopping till husvagnen - det börjar närma sig, snart hämtar vi hem den från vinter förvaringen och vi kan börja fixa och trixa i den 😆



Nu ska jag göra mig och barnen klar till mamma kommer och skjutar mig och hämta golfen sen blir det lunch och packning för när J slutar åker vi till Smedsbyn hela högen för att fira valborg och sen stannar barnen över helgen då vi ska jobba 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0