Seeg morsa





Helgen har bestått av jobb och inte så jättemycket sömn då vi var på kalas hos en kompis till barnen som dom går dagis med på lördag och på söndag följde jag och Alwin med mamma till Luleå för att gratta min moster som fyllde år..
Så idag är man lagomt seg då en liten tjej vaknade 6.30!! Alwin sov till 7.30 och då slumrade jag till 9 - galet trött!!



Såhär hittade jag hela hopen när jag kom hem på söndagmorron <3


Idag går jag på halvfart men har tvättat och hängt en maskin, slagit igång en ny, vikt tvätt, städat i handduksskåpet, tränat osv så lite har jag ändå fått gjort :-)

Snart borde Jocke komma hem och på en timme har Alwin lek och plask och idag får J följa med honom så blir jag hemma och fixar mat - bra arbetsfördelning ;-)









Gårdagens middag och frukttallrik som vi smaskade på under kvällen :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0