Ljuset i tunneln!!




Igår var jag trött och butter men det ordnade upp sig till slut då jag fick sova några timmar till..
Jocke och barnen åkte till byn så det blev tyst i huset och när jag vaknade åkte jag oxå dit..


Vi åt grillade laxpaket som Jocke hade snickrat ihop med bla. lime och chili och det var sjukt gott!! Massor av tillbehör - lök, broccoli, paprika, tomat, zucchini, majskolvar osv.. Jag gjorde även en Bavariasås till och fy tusan så god den är, skulle kunna äta hur mkt som helst!!


Efter maten styrde jag hem och gjorde mig redo för jobb - gick bra första delen av natten men sen var jag så sjukt trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!! Vandrade runt här och vågade inte sätta mig med ryggstöd för då hade det varit kört så jag satt på en fotpall - gissa om det var skönt att komma hem och lägga sig i sängen sen!! Somnade på två röda och sov till 15!!

Sista natten nu för i helg sen bara onsdag och torsdag kvar innan ledigvecka!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0