Helgen




Helgen spenderade vi i Smedsbyn!! :-)
Då jag hade sovit, packat och gjort mig och gossen klar åkte vi och hämtade lillgumman på dagis och styrde mot byn..
Alma blev åksjuk så fick stanna så hon fick friskluft sen fick hon åka fram sista biten..









Fick oss middag innan Alma drog iväg med kompisen Thomas och åkte hjuling :-)
Barnen lekte på och när dom lagt sig for jag och Therese till Agneta för vin och surr :-)




Lördag for alla barn med Thomas ut i skogen och åkte hjuling sen hade Novis gymnastiktävling i Boden som vi var och tittade på :-)







Vi åt pulled beef till middag - första gången jag smakade det och sjukt gott vare!! Therese körde Thomas på fest och under tiden roade jag alla barn och så åt vi karra :-) Blev en tidig kväll då tröttheten kom ikapp efter veckans jobb..
Vi hade iaf en bra helg, kul att vara där då det var så länge sen - hade mer än gärna haft dom närmare!! <3
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0