Effektiv







När grabbarna åkte iväg till badhuset gick jag och gumman ut, hon lekte och jag städade bilen, imorron tar jag våfflan så får Jocke tvätta golfen ;-) Den är så jävla skitig!!
När den var städad gick vi in för att fixa mat - makaroner och korv till de små och chili corn carne med sallad till oss :-) Gött!







Plockade undan efter maten och sen ut och göra det sista i bilen och plocka in bilstolarna mm.. Sen lata sig lite i soffan medan gumman badade och den drog jag på mig nå kläder och promenerade iväg till Ida - riktigt skönt var det ute!! Vickan skulle plocka upp mig efter vägen men jag bestämde mig för att gå hela vägen och det känns riktigt bra, bra tempo hade jag oxå när jag gick utan vagn eller hund :-)

Nå nu ligga på spikmattan och sen sooova!! Night





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0