Ny energi





Nu tycker jag det känns bättre i halsen, förhoppningsvis inte bara för stunden och jag börjar känna energin komma tillbaka!!
Sovit bra nu två nätter och lagt mig vid 22 så jag ska vara utvilad - tror det funka..

Igår efter maten gick vi på prommis i den härliga höstluften, det var sådär lagom varmt/kallt och frisk och klar luft - Hur skönt!! Gumman mös på i vagnen och jag blir allt lite avis när man ser hur mysigt det är där i ;-)
Alwin ville inte följa med så han stannade hos Hugo och lekte..
När vi kom hem kände jag mig fulladdad i energi så jag började baka, gjorde mockarutor och vernaskaka, tänkte även hinna baka twixkakor och kanske sega chokladrutor innan lördag måste bara handla lite ingredienser till de :) Jocke fyller ju år på söndag så vi måste ju ha nå att bjuda på!!

Så är även dagens plan att träna - fick ju nytt träningsschema för ngn vecka sen och hann träna ett pass innan min hals började bråka!! Hatar när man blir sådär halvsjuk då de liksom inte bryter ut nå rejält men man är ändå för "risig" för att träna och det blir bara extra utdraget - sådär som jag får nån gång varje år..

Aja nu tar vi nya tag - kaffekoppen är snart uppdrucken så de är bara kicka igång dagen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0