Mera nytt





Igår gjorde Jocke affärer så nu är Mercan borta och på våran gård finns ist en Skoda Superb och en husvagn - inte fy skam! :-)
Jag har självklart planer på att fixa lite i vagnen som ska få nya gardiner och nya överdrag till dynorna till att börja med.. Skulle gärna måla i den oxå men där lugnar jag mig lite tills vi sett om de alls är nå för oss..

Suttit och kollat runt på nätet för inspiration inatt så jag vet på ett ungefär vad jag är ute efter..
Hade gärna dragit iväg ngn helg med den nu innan vintern liksom bara för att testa men vi har ett problem - ingen av oss får dra den så nu är de bara skaffa för tungt släp!!
Vi får väl campa hemma på gården då ;-) Hihi






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0