Change of plans




Färgen räckte inte men som tur var fick jag levererat mer färg ikväll, tänkte gå ut och göra klart då barnen lagt sig men Alma hade inga planer på att sova så jag har fått "bråka" med henne.. Hon ville att mamma skulle ligga med henne i sängen så de gjorde jag och tillslut höll jag själv på somna men då körde hon ut mig ;-)
Trött som tusan ligger jag nu i soffan och kollar breaking dawn som dom visar på Viasat film och försöker samla ork till att ta mig någe mat..


Varit på Ikea tidigare och köpt madrasskydd, sängkläder och sänghimmel till gumman, köpte även en ny potta, en större låda till mina sygrejor - tror de var allt :-)
Alwin blev inte nöjd då jag inte köpt nå åt honom men han har ju liksom allt och snart ska de börjas med julklappsinköp - Vi vet vad han ska få av oss men måste fundera på vad Alma behöver oxå :-)

Nepp käk vare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0