Andas




Ligger i soffan och andas ut en stund innan jag ska åka till jobbet.. Barnen är badade och nattade och det känns underbart skönt då dom båda varit riktiga pain in the ass utan att ljuga från de vi hämtade dom till dom var i säng!!
Förstår att dom varit trötta då dom fått vakna vid 5 tiden och börja dagis 6!! Jag tror vi måste börja lägga dom ännu tidigare på kvällen då dom ska upp så tidigt!! Alma la sig 18 igår och egentligen skulle Alwin gjort detsamma men var i säng först kring 19 tiden - uppenbarligen för sent!! Aja bättre lycka nästa gång!!
Imorron är dom iaf lediga med Jocke :-)


Jag är som vanligt dagvild och har haft tisdag idag och tänkt "yes inatt är sista natten och imorron dax för massage" men jag får gott jobba en natt till och längta lite till efter massagen!!
Nu ska jag packa ner min nattmat så jag är startklar då Jocke kommer hem!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0