Vart finns du





Energin - Orken, vart hittar jag den?

La mig typ halv tio igår och halv fem imorse vaknade jag av att Alma var ledsen, hon hade ramlat ur sängen!
Mös med henne i famnen tills hon lugnat sig och la sedan ner mig och gick till sängen, just efter fem ringde Jockes klocka då hade jag just somnat till!!

Jahap efter många om och men somnade jag om och kl sju vaknar barnen - trött Mamma deluxe!! Jag vet man ska inte klaga men jag är så sjukt beroende av bra och ordentligt med sömn och får jag inte de funkar jag inte.. ?
Har nog blivit rätt bortskämd oxå då jag jobbar natt och sover på dagen då har jag liksom inga barn eller andra saker som jag måste upp till om nu inte Milly typ vill ut..

Nå, kaffekoppen är i magen, ska dra på mig facet och sen dra ner på stan för date med Therese <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0