Väntar




Idag har jag och barnen varit lediga och skulle egentligen vara de imorron oxå men jag ska in och jobba 12.30-16 för att jobba igen timmarna från måndag då jag slutade tidigare då jag hade lydnadskurs :-) Rätt soft pass ändå..


På morron efter att vi ätit frulle, duschat och gjort oss redo för dagen åkte vi till mamma/mommo och fick morronkaffe osv.. Sen hem och äta lunch och lägga lillan sen satte jag igång med prismärkning av grejor som ska med på loppisen nästa helg - hann med rätt mkt men än är det mkt kvar att gå igenom och rensa så jag vet vad jag ska göra under mina lediga dagar iaf..
Kokat kött i flera timmar som sen blev en god gryta och köttet typ föll isär - perfekto!! Farmor och farfar kom hit lagom till middagen så dom fick oxå äta sen kaffe och bulla :-)


Ligger nu i soffan med träningsutstyrseln redo för att åka till gymmet med grannfrun på ca30 min :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0