Sliten




Tror jag snart gäspar käkarna ur led så trött jag är!!
Tur det inte är så länge kvar innan naturfolket kommer en sväng..
Suttit och kollat runt på porslin, tyger osv inatt och jag vill ha typ allt!! Kan ingen skänka mig lite pengar?!
Den här månaden blåser det iväg några tusenlappar på typ hundkursen, vinterförvaringen av husvagnen, pt och såna saker.. Hade även behövt köpa mig en ny vinterjacka, skor och täckbyxor men det får nog vänta så kanske man även kan spara någon krona mer än vanligt..


Jag verkligen älskar att shoppa och fattar inte hur folk som knappt har pengar över efter alla räkningar och annat viktigt så som mat osv är betalt klarar sig? Klart man klarar sig om man måste det vet man ju själv då man varit föräldraledig och levt på några kronor men ändå..
Skulle vara bra om J böt upp sig i jobb och lön så vi kan göra ännu mer kul ;-)
Ja nå man skall icket klaga vi har vi klarar oss gott och väl men mycket vill ha mer och pengar är alltid fint ;-)


Detta är liksom nackdelen med att jobba natt, man hinner kolla runt och klicka hem det ena och det andra :-)




Någon nytta har jag ju iaf gjort och börjat knåpa på veckans matschema men tänkte jag skulle kolla vad vi har hemma i skåpen innan jag gör färdigt.. Gjorde ett förra veckan och shit my god så otroligt skönt veta vad man ska äta varje dag då behöver man inte fundera på de som man alltid gör - gjorde bort veckohandlingen på måndag så allt fanns hemma oxå - ett stressmoment mindre!! Winwin!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0