Morronmys





Ligger i sängen och drar mig medan barnen sitter och äter riskaka, dom gjorde morron vid 7 så frukost har dom redan hunnit äta.. Jag kanske oxå skulle häva mig ur sängen och äta min gröt så vi kan kicka igång dagen men det är ju så skönt att ligga i sängen ;-)


Igår var dagen fullspäckad - efter frukosten åkte vi ner på stan och fixade lite, bla en present till Monika som hon skulle få av oss andra under kvällen då vi skulle ut och äta..
Hem snöra i ungarna lunch och mellis för mamman innan vi drog ut på prommis - Alwin på cykeln, Alma sovandes i vagnen och jag och Milly gick såklart :-)
Vi gick förbi pappas jobb sen snabbt förbi mommo och sa Hej innan vi fortsatte hemåt..
Hävde i mig lunch sen till grannen på kaffe :-)
Hann iaf slöa i soffan en stund sen innan det var dax att fixa sig inför kvällen med kollegorna på Valhall - åt grillbuffe som var helt ok men Lillas grillbuffe som vi åt för 1månad sen var betydligt godare - helt sjukt hur god den var!!




Var hemma vid 23 - med två höggravida och en som skulle jobba natt blev det en lugn kväll men lika kul förde ;-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0