Mitt ini veckan




Jag fortsätter i samma bana som tidigare med att vara dödstrött och ögonen svider av trötthet konstant..?!
Kan inte fatta hur man kan vara så sjukt trött!!? Är det årstiden som spelar roll eller vad?
Jag dricker kaffe och Berocca för att piggna på mig och det funkar ett tag men sen då? Måste nog analysera mig själv lite och reda ut detta, man funkar ju inte som människa om man är såhär trött!!

Nåväl det blir nog bra i slutändan..

Igår var jag och Jennie på Intersports tjejkväll där jag äntligen köpte Casallbyxan som jag länge suktat efter men snålat in på lite? Nu hade dom ju erbjudande på dom så dom kostade endast 499:- så de var bara att slå till!! :-D

Jobb på en timme och jag måste erkänna att jag inte är taggad då jag är såhär trött.. Skit oxå!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0